Har hittat pergotime!!


Ett stort fång tulpaner fick följa med hem efter dagens prommenad var avklarad! Lyser upp så fint och man får hopp om våren när man ser dom tycker jag!

Efter att (som ni kanske läste igår) totalt ha deppat ihop är jag nu idag på bättre humör! En stor anledning är att jag imorse efter en hel del ringande äntligen hittade 2 förpackningar pergotime på ett apotek. Jag reserverade dom och skyndade sedan iväg för att hämta ut dyrgriparna ;)

Efter lite surfande för att försöka hitta information kring hurvida det är dumt att börja med pergotime en dag för sent så bestämde jag mig tillslut för att ta den första tabletten idag, på dag 6 i min cykel. (man ska eg börja dag 5). Vi får väl se hur det går...det får framtiden utvisa.

Nu är det dags att laga lite middagsmat här, blir lite plock/tapas tänkte jag! Later aligators ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0