En innehållsrik dag...


Dessa två vackra människor spanade jag in i biomörkret ikväll, ni kanske tror att jag behövde leta efter en "nakenbild" men det var nästan det ända som dök upp på en snabb google-sökning, mycket naket i filmen ;)

Just nu pustar jag ut i soffan! Dagen har bjudit på mycket, jag ska nedan lista "highs and lows"

  • En otroligt underbart skön thaimassage
  • En otroligt god libanesisk middag med en av mina bästa vänner
  • En helt ok stund i BIO-mörkret
  • Tjafs pga av ett missförstånd med en tjejkompis. Jag hatar tjafs och har sagt att jag är ledsen över att ha sårat henne men tänker  inte sträcka mig längre än så. Det var ett missförstånd och då vägrar jag låta mig guilt-trippas. Synd bara att man får så dålig magkänsla av sånt.
  • Ägglossningsflytningar..vad det betyder har jag ingen aning om. Har fortfarande inte fått något helt positivt ägglossningstest även om test-strecken är rätt starka. Kommer ÄL nu så är det ju ganska kört..min kille och jag ses inte innan måndag eftermiddag...
Nu ska jag snart sova. Behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0