En dag i fikats tecken!


Imorse då jag gick upp med tuppen slevade jag i mig lite hallon och grädde för att pigga upp mig! Lyxfrukost! På bilden ser det ut som en jätteskål men i verkligheten var det bara några matskedar grädde!

Så där ja, då har man gått upp samma tid som man gjorde när man arbetade. Hade ett ärende att uträtta tidigt på morgonen så det var bara att ställa klockan imorse. Ush, vad trött jag var när den ringde!

Sedan har resten av dagen gått åt till att fika, först nu här hemma med en vän som kom förbi och nu om ett par timmar blir det fikadejt med vänner igen, men denna gång ute på stan. Trevligt, för det är ju trevligt att fika ;D Även om man nu inte "får" ta en kaka till tekoppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0