Beige mat på ett beige fat!


Ja, dagens lunch ser ju inte så roligt ut! Som tur e var det faktiskt ganska gott! Vad det är? Kokt blomkål som lgger på en gräddig sås med skinka, champinjoner, vitlök, creme fraishe och vitt vin.


Hej på er! Hoppas ni har en härlig lill-lördag. Själv har jag en riktig fixardag. Fyller i blanketter, skriver mail, ringer samtal, fyller i min kalender osv. Skönt och välbehövligt. Snart ska jag dock sticka nosen utanför dörren, måste handla lite till kvällens indiska middag! Hoppas verkligen det blir så gott som det låter när man läser receptet! Jag återkommer naturligtvis med bilder och omdömme! Och om det blir riktigt gott så lägger jag självklart ut receptet också!

Vi hörs lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0