Vilken jävla skit-dag!!!!!



Suck, var ska jag börja. Jo, jag skulle ha stannat i sängen idag. Detta har varit en riktig skitdag för mig med massor av tjafs, bråk och tårar. Inte något jag är van vid då jag oftast är en glad positiv person. Men men, alla har väl dåliga dagar...för att nämna några saker så har jag bråkat med min karl, med grannen i tvättstugan, tagit blodprov och blivit halvt sönderstucken av en sköterska som fick mig att känna mig dum, som att det var mitt fel att hon inte hittade något bra blodkärl?! Och detta är bara ett litet axplock...När jag kom hem efter dagens strapatser på stan var jag så slut att jag bara la mig i soffan och grät en skvätt.

 Min kille (som var väldigt gullig och kom hem med middag och tusen ursäkter) ligger nu i sovrummet och är sjuk och ynklig. Hoppas jag inte åker på det han har, det verkar inget kul.

Det krångliga blodprovet idag var ett progesteronprov som visar hur troligt det är att jag ägglossat denna månaden. Förhoppningsvis får jag svar imorgon. Återkommer då, på bättre humör förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Marina

Men fy vilken dag du haft!

Skickar en styrkekram och hoppas att morgondagen blir mycket bättre och positivare.

2011-02-03 @ 23:55:03
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Vågen mot plusset

Tack så mycket Marina! Styrkekramar värmer alltid! Är som tur är lite gladare nu ;D

2011-02-05 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0