Semesterdrinkar...


Pina Colada och banana daquri intogs i poolbaren efter dagens poolhäng!

Hej på er! Här kommer en liten Thailandsuppdatering! Första hela dagen har bjudit på skönt poolhäng, massage på stranden i två timmar och en liten prommenad på "havsbotten", det var ebb så vi passade på att "gå ut på sjön" ;)
Just nu blir jag serverad färsk mango av min darling, den är så underbart god här! Men snart ska vi göra oss iordning för att gå och äta middag. Igår blev det Tom kai gaisoppa och vietnamesiska färska vårrullar. Idag är jag bizarrt sugen på kyckling med jordnötssås, hoppas att jag hittar det! Som ni hör går det alltså ingen nöd på mig, jag har det oförskämt bra! Njuter i fulla drag ;)

Nu ska jag ta tag i lättjan och göra mig iordning! På återseende!


Kommentarer
Postat av: Marina

Det är bra! Mys och njut av livet, varandra och nuet!

/Marina som är avis och just genomlidit en helg med -20 grader.

2011-02-20 @ 19:13:17
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Vägen mot plusset

Hej Marina! Ja, du har helt rätt, jag jobbar för fullt med mindfullness, att vara "här och nu" och njuta fullt ut av det man gör istället för att tänka på morgondagen/nästa steg! Nu ska jag göra det i form av att kasta mig in i en ny pocketbok! 20 minus låter inget kul alls förresten! Kan tipsa om värmefilt som är såå skönt att vira in sig i när man kommer in från kylan ;)

2011-02-21 @ 07:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0