Reselektyr


Massor av härliga nya tidningar ligger nu nerpackade i väskan! Har packat massor av pocketböcker också som jag ser fram emot att läsa men emellanåt är det så skönt att bara bläddra lite förstrött i en tidning. Tex när man precis läst ut en bra bok och inte orkar ge sig på en ny direkt!


Sådär, då har jag nästan packat klart. Mitt i natten är det men det gör inte så mycket. Det är bara bra om vi är trötta imorgon, då blir det lättare att sova på planet! Är lite orolig att jag ska glömma något viktigt. Men jag tror jag har fått med det viktigaste, dvs badkläder, solglasögon, böcker, kontaktlinser och viktiga mediciner! Och så pass och pengar förstås, utan det blir det att vända på flygplatsen och det vore ju olyckligt! Nehep, nu ska jag snart krypa ner mellan lakanen! Sov sött om ni inte redan gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0