Mitt och myggornas paradis!


Yes, kycklingspett med jordnötssås (och rostat bröd som dom av någon anledning tycker passar bra till!? Men ska jag äta kolisar ätar jag iaf hellre ris till detta!) fanns på menyn igår kväll! Gott gott!

Det är inte bara jag som trivs här i paradiset utan även myggen. Att dom gillar mig vet jag av erfarenhet och många somrars kliande och viftande för att hålla dom borta. Min kille är helt oberörd medan jag räknar till ca 20 kliande bett på mitt ena ben. Är biten på det andra också men inte lika många. Ikväll sätter jag seriöst på mig långbyxor när det är dax för middag, jag står knappt ut, det kliar så jag blir tokig!!! Darlingen säger "men klia inte" men det är helt omöjligt. JAG MÅSTE! ;)

Oh well, utöver detta så har vi vaknat upp till en något mulen dag här men vad gör det egentligen, vi tar dagen som den kommer och just nu sover min darling och jag har suttit ute på terassen och läst. Vi hade lite svårt att sova inatt, krångel med tidsomställningen antar jag, och såg två filmer mellan 03.00 och 06.00. Två bra filmer får jag tillägga; "Inception" och "The blind side". Inception var lite skum men klart sevärd och "The blind side" var ett sött verklighetsbaserat drama precis i min smak. Älskar lyckliga slut ;)

Nu ska jag leta upp en aole vera-kräm och hoppas att det hjälper lite mot klådan och sedan lägga mig på verandan igen! Ha det gott så hörs vi snart igen, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0