Mer hjälpmedel ;)


Den här lilla apparaten ska det bli riktigt spännande att testa!

Hej bloggvänner!
Hoppas ni har en skön onsdag!
Själv ligger jag under värmefilten och jobbsurfar (letar "roliga" jobb) men ska snart sticka ut på stan för en fika med en vän. Dagen har även bjudit på en skön prommenad (den var skön i solskenet, i skuggan var det mest kallt och jävligt!), lunch med vänner och ett inköp av krispiga tulpaner i blandade färger. Och sist men inte minst så har jag satt mig in i hur apparaten på bilden ovan fungerar. Det är en fertilitetsmonitor som ska hjälpa till med att visa när man är som mest fertil. Den mäter utsöndringen av Lutiserande Hormon (precis som vanliga ägglossningstester) men den analyserar också mängden österogen och utifrån detta får man alltså svar på när det är dags att krypa ner mellan lakanen ;)

Vill ni läsa mer om detta, gå in här. Dock var den ju inte gratis men jag köpte den för ett halvår sedan så jag minns inte exakt vad den kostade, lite över 1000kr betalade jag nog. Hoppas den är värd pengarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0