Inkrämad!


På flygplatsen kunde jag inte motstå lite taxfreeshopping, Biotherm ansiktskräm och ansiktserum "Aquasource" som enligt taxfreesäljaren skulle göra underverk med hyn. Och så flörtade jag till mig lite gratisprover också, man måste ju passa på!

Gillar Biotherm just för att det verkar funka med min känsliga hy men gratis är det ju inte. Min kille tycker jag är galen som lägger ut så mycket pengar på krämer men då brukar jag säga att han väl inte vill ha ett russinansikte tidigare än nödvändigt och att jag  köper krämer max två gånger per år, så det blir inte många kronor per dag om man slår ut det på "året" ;)

Just nu har ligger jag dock i soffan inkrämad med någon aole-vera-kräm som vi fick gratis på någon charterresa för ett par år sedan men den funkar bra den med! Jag är ordentligt kräftröd på vissa ställen så imorgon blir det nog inte mycket solande för mig. Oh well, så blir det ibland. Som tur är bor vi bra så det finns annat att pyssla med istället!

Snart är det dags att åka iväg och käka middag men först lite mer soffhäng! Later aligators

Ps. dag 17 i cykeln idag. Och ännu ingen stegring på ägglossningmonitorn..Däremot (sorry för intima detaljer) ägglossningsflytningar. Om någon ändå kunde uppfinna en liten billig ultraljudsmaskin så man själv kunde kolla vad som eventuellt är på gång där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0