Hotellbyte


Min utsikt från dagens solstol om jag låg på mage ;)

Hej på er! Hoppas ni har det bra! Här i värmen går tiden snabbt och dagarna "flyter nästan ihop" men vad gör det?! ;) Lite koll har vi ändå på att det idag är tisdag, detta eftersom det var dags för oss att byta hotell. Nu har vi över 100 kvadrat att röra oss på men inte längre någon havsutsikt från balkongen! Men vad gör det om 100 år, vi har ju legat vid poolen hela dagen och tittat ut över havet som ligger precis bredvid, så jag klagar verkligen INTE. Tänkte att jag i slutet av denna resa ska skriva ner mina bästa thailandstips eftersom vi ändå kommer att byta hotell några gånger! Just nu leder hotell nr 1. Men det var också lite dyrare än där vi är nu!

Somsagt så har dagen spenderats vid poolen där kycklingspett med jordnötsås intogs till lunch:

Jag får  nog äta något annat snart! Annars tröttnar jag nog rejält! Men det är ju så gott ;)


Min utsikt från dagens solstol om jag låg på rygg! På eftermiddagen började det regna och regnbågen kom fram!

Nu är klockan nästan tio på kvällen här och vi ska se en film; "She´s the man". Hm, kan vara en riktig kalkon men vi ska ge den en chans! Rapporterar mer imorgon.  Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0