Good news and bad news....


Då det begav sig...


Jag börjar med dom dåliga nyheterna! Varför? Jo, för jag tycker om att spara det bästa till sist ;)

Dom dåliga nyheterna är att det verkar som om mensen är i antågande, rosa spår på toapappret, dock ej speciellt mkt än sålänge (sorry för intim info!) Det känns på ett sätt nästan skönt, att leva i ovisshet är inte min starka sida ;) Och vem är jag som går och hoppas att kunna tillverka en bebis på kanske första ägglossningen på väldigt länge. Nej, jag får tagga ner lite...

Men det positiva är att det faktiskt verkar som om jag ägglossade denna månaden! Min gynekolog ringde och talade in ett meddelande på mitt mobilsvar och sa att det visade på ägglossning. Hon uppgav dock ej något specifikt värde vilket jag är nyfiken på att veta... (allt över 30 ska ju vara ägglossning så jag är nyfiken på vart på skalan mitt värde låg). Men provsvaren skulle tydligen även postas till mig så med lite tur och en snäll brevbärare så vet jag detta imorgon!

Annars då? Jo, en lunch med en gammal kollega och en passansökan har hunnits med idag. Och detta är VERKLIGEN ingen skvallerblogg men jag kan avslöja att prinsessan Madeleines gamla ex-fästman var på passexpeditionen för att ansöka om ett nytt pass! Han såg lika välkammad ut som på alla papparazzibilder. Nä, nu ska jag sluta upp med skvallret, det finns det andra bloggare som gör mycket bättre ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0