En försmak av paradiset!


har jag fått idag! Delvis på grund av dessa färgglada våriga tulpaner som min darling hade satt så fint i en vas tills dess att jag trillade in här hemma efter en thaimassage och en middag med en härlig tjejkompis!


Varför är då detta en försmak av paradiset undrar ni kanske då? (eller så gör ni inte det men jag berättar ändå ;)) Jo för på fredag åker jag till Thaimassagernas mecka, dvs Thailand ;) Så då blir det såklart ännu mera thaimassage och och självklart fler mysiga middagar, men då med min älskling!

Det ska bli så skönt med miljöombyte och värme ett tag.  Men först väntar nu sängen otåligt på mig! Vi hörs imorgon igen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0