En dusch i det fria!


Duschen på vårt förra hotell, inte det bästa vatten-trycket men oh så mysigt att stå utomhus och duscha och titta ut över havet!

Vi är fortfarande två röda kräftor...så just nu ligger vi inne och titar på film, eller ja, min darling kollar film och jag surfar och läser! Hm, tur att vi är här i hela tre veckor så man slipper känna sig så stressad över det. Men i eftermiddag knatar vi ner till poolen och tar ett dopp, även om vi får passa oss ordentligt för solen just nu! Har bla bränt mig på knäna och i hårbotten!

Igår kväll åkte vi iväg och käkade middag utanför hotellet, till ett ställe vi varit på en gång tidigare på en tidigare resa. Det var tyvärr inte så bra om vi mindes det, drinkarna smakade hubbabubba och maten, nja. På vägen hem ville vi gå en bit för att bla leta efter den klassiska desserten banan-pannkaka. Det hittade vi inte men dock hamnade vi på en gata med en hel del glädjeflickor. Dom var ganska intresserade av min darling och smekte honom när vi gick förbi trots att jag gick precis bredvid..jag bryr mig inte om det utan tycker mest det är sorgligt att se männikor bjuda ut sina kroppar mot betalning...

Nu ska jag fortsätta läsa, hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0