Dinnerparty!


Stora "köttiga" oliver är godast tycker jag! Är inte mycket för dom där små rackarna ;)


Hej på er! Hoppas ni haft en bra onsdag! Min har varit bra och extremt produktiv får man väl säga. Har hunnit med en massa praktiska saker och nu på kvällen avslutat det hela med en middagsbjudning här hemma. Är helt slut så nu väntar sängen på mig! Men en sak till bara, jag har börjar använda min clear blue fertilitetsmonitor och fertilitetsstatusen står "redan" på "hög" (det finns låg, hög, eller max). Hm, det ska bli intressant  att se hur länge det är så om/innan den slår om till max (vilket den gör när den upptäcker en LH-stegring). Spännande spännande!

Nehej hörni, här kan jag ju inte ligga och söla ;) Vi ses imorgon istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0