Dagens dekadens!


I en sån här fantastiskt skön solsäng har vi legat och stekt oss idag..tills vi blev kräftröda! Då satte vi oss i skuggan..


och delade på en hawaii-pizza! Gott gott och totalt galet när man mest ligger stilla men är det semester så är det!



Men botten var nog den tunnaste pizzabotten jag någonsin ätit så för att vara pizza var det nog inte helt katastrofalt ändå!

Nu ska vi kolla på en film här, "everything´s fine" med bla Robert Deniro i en av rollerna. Har aldrig hört talas om den men den verkar lovande! Hörs imorgon igen! Kram

Ps. en liten fertilitetsmonitorupdate - den visar fortf på "hög" fertilitet men ännu inget maxutslag (som kommer upp när den registrerar en stegring av LH-hormonet som vanliga ägglossningstest  också känner av). Är på dag 16 i min cykel idag. Förra cykeln tror jag att jag hade ägglossning dag 19-20. Vi får väl se vad/om något händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0