Ännu ingen mens i sikte!

Ok, jag är bara på cyckeldag 23 idag så det betyder ju ingenting alls! Men det som är positivt
(även om det inte tar sig denna gången) var att jag hade ägglossning förra tisdagen. Så nu har det alltså gått
9 hela dygn sedan dess. Med tanke på att perioden mellan min ägglossning och mens tidigare har varit ca 8 dagar så tar jag det som något positivt, att den tiden blir längre! 8 dagar är ju på tok för kort tid.
Har googlat mig till att den normala längden på tiden mellan mens och ägglossning är
mellan 10-16 dagar men runt 14 är väl det allra vanligaste.

Annars händer inte mycket. Har ätit lowcarbspagetti till middag (från carbzone).
Man kan köpa det på lowcarbshop.se. Nu tror jag inte att det är något jag ska äta jätteofta men
nån gång ibland verkar både jag och vikten klara det! Sjukt gott är det ivf, smakar precis som vanlig pasta :)



Kommentarer
Postat av: Marina

Novis och lekman som jag är...men jag skulle nog gissa på 8 dagar mellan ägglossning och mens är ju på tok för kort och kanske därför det inte hinner "ta sig.

2011-12-12 @ 15:55:22
URL: http://formyfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0