Yr i mössan!

Innan jag åkte till skolan idag åt jag lite ostpaj, rostbiff och smörstekta kantareller. I samband med detta åt jag en metformin-tablett (som ska sänka blodsockret i samband med måltid). När jag väl satt inne på föreläsningen kände jag mig lätt illamående och det svartnade nästan för ögonen så jag misstänkte att blodsockret hade blivit lite väl lågt! Gick till skolkafeterian och köpte det minst "dåliga" - ett äpple. Väldigt gott äpple var det. Och illamåendet och yrseln försvann. Men inte så bra för fettförbränningen kanske. Oh well, sånt är livet.
Nu väntar en tv-kväll uppkrupen i soffan med tända ljus. Innemys - kanske det bästa med hösten! Ha en skön kväll, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0