Viktrapport och korvgryta!

Har varit dålig på att uppdatera men nu kör vi igång igen!
För det har hänt grejer! -2,1 kg på en vecka! Vilket betyder att jag hamnar på 87,7kg. Har en lång väg kvar men ändå, det känns bra! Ny viktrapport kommer nästa torsdag!
Imorse svängde jag och älsklingen ihop en korvgryta till frukost. Så gott och enkelt! Stek upp 4 choriso-korvar och champinjoner så att det får färg. Späd med 2,5 dl vispgrädde ochett par matskeda soja. Sen kryddade jag med egenplockad rosmarin från Ibiza och salt och peppar. Och till sist rörde vi i ca en dl färska lingon. Inte helt LCHF kanske men man får ju inte i sig så många lingon per portion! Och de gör verkligen mycket för hur det smakar. Nu ska jag betala räkningar, sen en sväng ut på stan för ärenden och sen hem och bråka med Adobe Illustrator. Har skoluppgifter som ska lämnas in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0