Tentaskrivning pågår!



Därav seg uppdateringshastighet just nu ;) Jag försöker rensa hjärnan på alla tankar utom just tentan så därför blir detta ett rätt kort inlägg. Men en sak har jag funderat över de senaste dagarna - nu blir det intima detaljer! ;Z De två sista dagarna som mensen pågick hade jag ägglossningsflytningar (eller iallafall vad jag tror är ägglossningsflytningar). Testade med billiga testers ägglossningstest och fick ganska starkt utslag men alldrig lika starkt som kontrollstrecket och test-strecken var mycket tunnare än kontroll-strecket. Vilket fick mig att fundera på mina hormoner. Kan det vara så att jag verkligen hade ägglossning precis i samband med att mensen tog slut eller hade jag kanske bara förhöjda hormon-nivåer?! Hur som helst, jag väntar med spänning på ägglossning/nästa mens - hoppas naturligtvis på det första men jag tar vad jag kan få! Ha en skööön lördag nu! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0