Lång dag - kort hår!

Oj, den här dagen har varit lååång. Eller, den har väl varit lika lång som alla andra dagar men den har känts lång ;) Jag skulle egentligen behövt sitta med min hemtenta men pga massor av andra "måsten" har det inte blivit - imorgon blir det jag som får sitta med näsan i boken non stop!
Dagen idag har iallafall bjudit på ett läkarbesök med ett skönt besked, en klippning hos min underbara frisör som gav mig komplimanger för att jag såg fin ut, har nog gått ner några kilon sen jag var där senast i maj ;) Det värmer alltid inombords att få höra sånt!! Och sen - det bästa av allt - så läste han mina tankar och och klippte och färgade håret på mig PRECIS som jag ville ha det, han tog säkert av mellan 15-20cm, är SÅ nöjd! Avslutade sedan dagen med att gå på ett invignings-mingel med min älskling och ett par vänner. Gratis champagne var det så jag drack 2 glas..hmmm. Men den var för bra för att motstå, eller som Winston Churchill sa; "champagne ska vara torr kall och gratis" - och det var den ;)
Nu är det väldigt snart dags att krypa ner mellan lakanen.
Den här väldigt enkla men goda lunchen med stekta ägg, skinka och stekt tomathalva toppad blev det idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0