Killar går ner lättare?!

Min kille äter också LCHF. Jag är jätteglad för det, för det vore såå svårt att se honom sitta och trycka i sig kolhydrater av olika sort när jag inte kan/vill äta det själv. Men eftersom han också har X antal kilon han skulle må bättre utan så följer vi samma kosthållning. Och imorse så gick han ner 1,2 kilo (från igår morse). Jag har fått för mig att det går lättare för killar att gå ner mycket snabbt. Men kanske är jag bara avundsjuk. Eller alltså, jag är jätteglad för hans skull, det är bara att jag önskar att samma siffra skulle visa sig för mig ;)
Vi har förresten en lite "roligare" våg  - vi väger oss på Wii fit plattan! Kan verkligen rekommendera den om man redan har ett wii hemma. Annars blir det lite dyrt bara för att köpa en våg ;)
Later aligators!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0