Jag väger mig varje dag!

Läser överallt att det inte är bra att väga sig varje dag. Man blir för fixerad och frustrerad av att/om det inte går neråt brukar det stå... samtidigt som det tipsas om att väga sig en gång i veckan. Detta är säkert till viss del sant men för mig är en vägning varje morgon ett bra sätt att fokusera och påminna mig om att träna och äta rätt. Dock tittar jag såklart på om/vad jag går ner per vecka då det är mest intressant. Hur tänker ni andra kring detta?
Idag har jag en dag utan skola. Eller nja, vi har hemtentavecka så nu blir det till att grotta ner sig i litteraturen så man kan skriva ihop något bra! Ska försöka kombinera detta med tvättstugan, har lovat att tvätta min killes skjortor, snäll som jag är ;)
Äntligen fredag förresten, härligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0