Fredagsblommor och annat gött

Så var det fredag igen! Härligt!!! Här avslutas veckans sist vardag med oxfile, bea, rödvinsås och små gröna ärtor! Älskar den kombinationen! Till dessert blir det kanske en lchf-chokladboll, jag svängde ihop ett gäng tidigare under kvällen! Men provsmakade en då och känner mig nöjd nu så kanske får dom stanna i kylen, trots att de var riktigt ) Och så blir det mys i tv-soffan såklart ;) Har ställt fredagsblommorna bredvid tv:n så att man kan titta på dom i reklampausen!
;

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Halkade in på din blogg. Jag kör också Lchf medan syskonverkstaden fortsätter... Har just börjar med en omstart, kört Lchf en period förut. Nu är jag peppad och hoppas kilona rasar och att det blir en bebis snart. Ska bli kul att följa din blogg!



Vart lite nyfiken på kokosbollarna. Hur har du gjort dom?



Ha det bra & Lycka till!

2010-09-20 @ 11:55:42
URL: http://whippy.blogg.se/
Postat av: Vågenmotplusset

Hej Anna! Kul att du halkade in här! Var precis inne och kikade på din mysiga blogg, nyfiken som man är ;) Kokosbollarna är ett helt ok substitut till vanliga tycker jag och är man försiktig en dag med resten av kolhydratsintaget så kan man lätt trycka i sig några kokosbollar - om man orkar för dom är ganska mäktiga! Skriver ut receptet här på bloggen ikväll! Cherio!

2010-09-20 @ 17:12:09
URL: http://vagenmotplusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0