En dag full med val!

Idag avgörs det - hur Sverige ska styras de närmaste 4 åren. Jag har redan förtidsröstat så jag slipper kön till val-loklalen men hur som helst ska det bli spännande att se hur det går! Annars då? Jo men igår blev det ett (oplanerat) avsteg från LCHF. Äppelsockerkaka var det jag föll dit på...Så ONÖDIGT. Men det är ju inte den där sockerkakan som kommer göra mig tjock(are). Det är hur jag äter idag och framöver. Får p assa mig för sockermonstret framöver. Idag blir det smörstekta kantareller och korv till lunch. Avslutar med en bild från Ibiza, fina citronträd! En påminnelse om att pigga upp dagens kranvatten med nåt citrus-aktigt kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0