3 små futtiga kilon..

är jag ifrån att nå mitt första stora delmål (dvs att ha ett bmi på under 30!!!) Vägde in mig på 86,6 kilo idag vilket alltså innebär 1,1 kg på en vecka. Ganka lugn och maklig takt men det kan nog bero på att jag just nu inte rör på mig alls, sitter bara och stirrar på dataskrämen, hemtentan ska lämnas in i morgon så idag blir det slutspurt! Ska bli så gött när den är inlämnad och klar!! Då ska jag trippa iväg till gymmet på lätta fötter ;)
Nu ska jag sätta igång här men ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Marina

Bra kämpat!! :-)

2010-09-30 @ 20:18:35
Postat av: Vågen mot plusset

Åh tack så mycket! Jag är så glad att det går åt rätt håll!

2010-10-01 @ 15:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0