Viktrapport och VG!

Så var det torsdag och dax för viktrapport ;) 85,0 kg stannade vågen på imorse! Så minus 1,5 kg sedan förra veckan, vilket jag är nöjd med. Det börjar bli frustrerande nära min "magiska" gräns på ett bmi under 30. "Bara" 1,4 kg kvar. Att nå den vikten får bli min födelsedagspresent till mig själv, jag fyller år om 2 veckor! Det borde gå, eller hur!? ;) Får öka på träningen tror jag!

Idag var jag i ett köpcentrum och tittade efter en höst/vinter-kappa. Var ute efter en svart ,kavajliknande sak med insvängd midja! Jag blev ganska förvånad när jag ibland kunde klämma in mig i storlek 42. Det mina vänner var ett tag sedan ;) Fast jaf får väl erkänna att stl 44 oftast satt bättre. Men nedåt går det. Min vinterkappa från förra året som satt riktigt tight när jag köpte den är ju löjligt stor nu! Sånt är roligt och väldigt uppmuntrande!  

Imorgon ska jag på begravning vilket är mindre roligt. På kvällen ska min bästa vän födelsedag firas med mysmiddag och häng med bästa vännerna! Nu ska jag slappna av här i soffan! Var i skolan idag och redovisade en sak och hämtade samtidigt ut min hemtenta som jag skrev för några veckor sen om ni minns, fick högsta betyg VG på den ;D Skryyt skryyt ;)

Hoppas ni har en skön kväll vad ni än har för er! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0