Världens godaste "tillåtna" rödvinsås!!!

Är den här såsen från Jesses såser! Den är underbar till kött. kostar runt en 20-lapp men när det bara är jag och min karl så tar jag bara hälften av såsen och då räcker den ju till två middagar! Och så det bästa - hela förpackningen innehåller bara 5 kolhydrater så delar man upp den på två gånger och sen är två personer som äter så ger ju såsen bara 1,25 kolisar! Som hittat ;)
ikväll samsades den på min tallrik tillsammans med en parmalindad ostfylld kycklingfile, lite ärtor och bea såklart ;)
Idag har jag hunnit med en del skolarbete och en bio med min bästa vän. Vi såg "Ocean", den var ganska långsam. Så  då rekommenderar jag hellre att hyra BBC:s fantastiska serie "planet earth", den älskar jag!
Ha en bra kväll och sov gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0