Smörstekt röding!

Det blev fisk till lunch idag! En av mina favoriter, röding! Jag stekte den i smör och serverade med ångad broccoli, jesses holandaisesås (jättegod!!) och en citronklyfta! Vi har en jättebra ica-butik preciis där vi bor som har satsat på att ha en bra fiskdisk där det alltid är en eller ett par fiskar som säljs till väldigt bra kilopris! Denna vecka var det bla. röding för 99kr kg så man får passa på ;)
Idag har jag bla hunnit med att köpa presenter till världens bästa vän som har födelsedags-galej ikväll! Vi är många som har gått ihop så hon kommer att få riktigt fina saker, bla tallrikar från Matteus. Jättefina , vill ha själv ;) Nu ska jag svänga ihop en LCHF-limpa och sen krypa ner en stund i soffan, det är jag värd! Har nämligen rensat och burit grejer hela förmiddagen pga en städdag i vår bostadsrättsförening!
Ta hand om er så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0