Seg söndag!

Idag är jag riktigt trött i mössan. Inte för att det blev sent på festen igår för det blev det inte, sent alltså! Men jag går omkring med lätt huvudvärk och känner mig trött. Om ett par timmar ska vi äta middag hos min killes syster med familj. Hoppas jag piggar upp mig tills dess!

Buffen igår hanterade jag ganska bra! Den var väldigt LCHF-vänlig och god! Tänk om man orkade fixa till en sån buffe hemma lite oftare, mmm! Jag glufsade bla i mig oliver, fetaostfylld pepperoni, rostbiff, kycklingspett, parmaskinka med en liten melon, brie och parmesanost, sallad, ett par coctailtomater och säkert något mer som jag glömt!

Idag har jag inte orkat vara så "duktig" och glufsat i mig ett svenskt äpple, blev så sugen! Vi får väl se hur vikten påverkas av det! Men men, man måste ju LEVA också!

Hoppas ni har en skön söndag!
Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0