Så skön känsla!

Vet att det har varit dålig uppdateringshastighet här men det är mycket på grund av att jag har haft huvudet begravt i en hemtenta - som nu är inlämnad!! ;) Känns så skönt! Hoppas att man får godkänt också men oavsett vad kan jag inte göra något åt det just nu! Så nu har jag en sån skön känsla i hela kroppen -lättnad och frihet i en härlig blandning. Redan imorgon måste jag sätta igång att skriva på en annan uppgift men resten av dagen tar jag ledigt!
Eller inte ledigt, det blir städning och svamprensning i några timmar. Sen hoppas jag att älsklingen kommer hem med något gott till middag!
Jag vill gärna smitta er lite med den här sköna fredagskänslan (fast den har ni nog redan kanske!?) så därför bifogar jag en riktig feelgood-låt som går på repeat här hemma nu!
http://www.youtube.com/watch?v=umF1M7wGiCc

Och visstja, glömde nästan, kollade vad jag gått ner på en månad (från 1/9 tom 1/10) och det var 5,6 kilo!! Jag vet att man alltid går ner mest i början så dom siffrorna kanske jag inte kan hoppas på framöver..men med lite mer träning så kanske jag kan matcha det! Hoppas ;)
Ha en hääärlig fredag! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0