Låång lingonvecka?!

Ursäkta osmaklig rubrik men det känns som om att den mensen jag fick förra onsdagen har varat i ungefär 100 år! I verkligheten har den varat ända tills nu och jag ser inte direkt några tecken på att den håller på att avsluta sig själv. 11 dagar and counting! Jag veet, jag ville ju ha mens och så har jag ju fått det och då klagar jag ändå ;) Men det är bara det att detta knappast kan betecknas som en "normal mens"?! EN snabb sökning på google visar att en normal mens beräknas vara i mellan 3-8 dagar. Men så står det såklart att det finns normal-variationer på detta. Oh well, jag hoppas den tar slut snart! Vill ju ha en MENSCYKEL - inte "evig" mens ;)
Annars då? Ikväll ska jag iväg på fest till ett par vänner som har gift sig! Det vankas buffe! Hoppas de har några LCHF-vänliga alternativ! Annars får jag äta så bra som möjligt! Min karl säger att han tänker fuska dock ;)
Sist men inte minst så gick bilen sönder idag när jag hade den inne på verkstan för däckbyte! Så nu står den där tills på måndag då verkstan kan få tag på de reservdelar som behövs för att laga den. Så kan det gå! Jag som bara skulle byta däck ;)
Hoppas ni har en bra lördag! Tjingeling sålänge

Kommentarer
Postat av: Digger

Jag höll på i 3 veckor precis när jag börjat med Lchf, mindre kul, trodde aldrig det skulle gå över! Men det gjorde det! :D

2010-10-27 @ 18:46:13
Postat av: Vågen mot plusset

Hej Digger! Åh vad jobbigt för dig! Men skönt att veta att jag inte är ensam ;) Men som tur är har mensen äntligen gett med sig. Efter 21 dagar åkte tant röd hem till sitt! Så den varade i 3 veckor precis som för dig!

2010-10-27 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0