Lunch och middag

Just nu är jag inne i en sån där period när det inte spelar så stor roll vad jag äter, bara jag håller mig mätt! Så idag blev det (förutom LCHF-limpa till frukost) det här:
Lunch; kokt broccoli, stekt skinka och svampstuvning (utan mjöl såklart!)
Sen blev det en lite mer mer avancerad middag! Ostfylld parmalindad kycklingfile med mer svampstuvning som tillbehör! Väldigt gott men hur gott det än är med svamp så börjar jag tröttna lite nu, så nu åker resten av förpackningen in i frysen! ;)
Nu är det väldigt snart dags att krypa ner i sängen. Imorgon sitter jag på ett cafe under dagen med min projektgrupp och fixar ett skolarbete. Sussa sött nu! Det kommer jag göra, har pluggat hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0