Kycklinglår, Köpenhamn och Kort cyckel!



Dagens lunch blev ett kycklinglår med en klutt majonäs. Väldigt okomplicerat ;)

Just nu pågår packning här hemma - tidigt imorgon bär det av till Köpenhamn för en långweekend med bästa vännerna! Ska bli så roligt!! Får försöka hålla mig på banan med LCHF men jag tror det ska gå bra! Våra snälla vänner är förvarnade om mitt diet så imorgon blir det perfekt middag, kött sallad och såser! Det hade dom tänkt köra på innan jag berättade om min diet så det var inte för min skull vilket känns skönt!
En annan sak värd att nämna är att jag fått mens igen. Det kan ju iof teoretiskt sätt vara någon slags mellanblödning men något säger mig att det inte är det. Om ni minns så skrev jag att jag ju lixom hade ägglossningsflytningar preciis i samband med mensens slut och om man räknar med en lutealfas på 14 dagar så stämmer det ju bra! (jag hade mens 4 dagar). Så nu vet jag inte vad jag ska tro. Jag är förstås jätteglad att över huvud taget ha en cykel då min mens helt lyst med sin frånvaro så länge. Så nu väntar jag med spänning på att se vad som händer i samband med att denna mensen tar slut. Ska mäta med stickor varje dag för ha så mycket koll jag kan på eventuell ägglossning!
Nu blir det till att fortsätta packa här!
Solong sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0