Komplimanger!

Idag gör vi inte många knop härhemma, min karl och jag ligger skavfötter i soffan med varsin dator i knät och ett halvt öga på tv:n! Trots att jag inte drack något igår är jag ändå seg idag, när vi kom hem inatt vid 02.00 gick vi inte och la oss direkt utan kollade på inspelade avsnitt av "the event" som går på SVT. Spännande serie ;)

Festen igår var trevlig! Jag fick en hel del komplimanger av kompisar och bekanta. Speciellt de som inte sett mig på ett tag såg stora förändringar och det värmer verkligen- och peppar en ju självklart till att "kämpa" vidare! En kompis pojkvän som inte sett mig på nästan ett år trodde jag gått ner ca 40kg...hm, där är jag ju inte än. Men ca  17 kg har jag nu gått ner sen jag började min "resa" i januari. Jag antar att det syns det med ;)

Nu ska jag surfa runt efter nya förhoppningsvis smaskiga LCHF-recept att testa! Om ni har någon "paradrätt" så får ni gärna dela med er ;)

Later aligators ;)


Kommentarer
Postat av: Marina

Visst är det kul med bekräftelse!

Tag åt dig och njut!

2010-10-31 @ 20:55:55
Postat av: vågen mot plusset

Ja..det är så roligt att få höra att folk märker skillnad ;) Det och när man kan få på sig kläder som tidigare varit på tok för små är häärligt! ;D

2010-10-31 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0