Kolla här ;)

J

Jag vet att jag kör viktrapporter på torsdagar men denna gången gör jag ett undantag och bjuder på dagens BMI ;D Om ni undrar vad vi har för konstig våg så är bilden från tv:n, vi väger oss ju på vår Wii FIt-platta!

29,80 är alltså mitt BMI idag den 26/10! Jag är så glad! Äntligen ;) ;) ;D
Denna vecka har jag gått ner mycket i vikt,  men jag har inte ätit mindre eller mer än vanligt utan kört på med min LCHF-limpa med gooa pålägg och sen middagar som består av det jag är sugen på, ibland kött ibland fisk! Men just nu verkar kroppen tycka att läget är tryggt nog för att den ska släppa på vikten och jag klagar INTE! Men jag får väl vara beredd på att det kanske går lite långsammare en period framöver ;O
Om en timme ska jag gå iväg till en vän som har födelsedagsmiddag! Hoppas ni får en mysig kväll ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0