Jag ratade gymmet...

till förmån för den här utsikten! Det var helt enkelt för härligt väder för att sitta och trampa på träningscykeln idag!

Idag blev det en kombinerad joggingrunda och powerwalk istället. Jag sprang så långt jag orkade vilket kanske var 60% av den totala sträckan! Så stolt över mig själv, vet inte när jag sprang så långt sist. Eller rättare sagt, när jag sprang någon längre sträcka över huvud taget!
Så nu sitter jag här nyduschad och avslappnad. Har en ledig dag från skolan idag men det betyder förstås inte att jag är "ledig". Har sjukt mycket tvätt att tvätta och tvättstugan är bokad till och med 18.00 och snart är det dags att kila ner och stoppa in nästa omgång! Mellan omgångarna städar jag kylen, damsuger, ja ni fattar...
Men ikväll blir det fredagsmys med tacogratäng, gucamole och god sallad!
Have a looovely friday!! Hörs senare, kram
En liten glimt av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0