Invägning och bio-time!

Hej på er! Kikar in för att skriva ett snabbt inlägg ska nämligen snart iväg på bio och se den här filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=E3cPbxCBGVo
Annars är det ju torsdag idag vilket betyder viktrapport! Imorse vägde jag in mig på 83,4 kg. Minns faktiskt ej exakt vad jag vägde förra torsdagen! Men nedåt går det ju ;) Nu när jag ÄNTLIGEN nått ett BMI under 30 så är mitt nästa stora delmål att vågen ska visa en 7 som första siffra, altså 79,9 ;) Det känns faktiskt nästan precis lika stort som att hamna under 30 i BMI! Längtar dit men det tar den tid det tar!
Samtidigt som jag skrivit detta har jag precis slevat i mig det sista av vår Bouef Bourgingnon så nu ska det lagas mat imorgon - älskar att ha god och bra mat som man bara kan värma i micron. Livet blir så mycket enklare då, speciellt kanske om man äter LCHF och inte bara "kan" hugga en macka eller en banan i farten..
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon igen! Kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0