I'm back!

Sorry för dålig bloggning. Har varit i Köpenhamn i helgen och "gottat" mig med shopping, sol och goda vänner! Härligt! Men nu är jag tillbaka på svensk mark igen! Har fuskat lite i helgen, det slank  ner en liten portion potatismos och ett par små bitar danskt rågbröd till en ostbricka jag beställde in. Men har motstått både kladdkaka, creme brulee, färskpressad apelsinljuice, amerikanska pannkakor och gott frukostbröd som mitt resesällskap har festat loss på. Och som alla är saker som jag verkligen är svag för!! Så jag känner mig faktiskt väldigt duktig ändå. Eller ja, det har ju slunkit ner några glas skumpa och några glas vitt och rött vin. Hm..vi får väl se vad vågen visar imorgon! Återkommer med rapport ;
Avslutar med ett resturangtips i köpenhamn, här åt vi i lördags;
http://www.cofoco.dk/ltc.php
(ganska bra LCHF om man väljer rätt i den korta men fantastiska menyn!)
Natti natti, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0