Godnatt!

En tecknad favorit hos mig som också är ganska trött i mössan ;)


Kom precis hem från födelesedagsfika hos min killes syster! Hon är för övrigt gravid i vecka 15, ska bli så mysigt att om allt går bra kela med en liten bebis i vår! Längtar dock oerhört mycket tills det blir vår egen tur! Fuskade liite med en sjukt tunn bit kaka. Nästan så att det inte räknas som fusk ens ;)
Annars ha dagen idag bjudit på skola och akupunktur. Min akupunktör frågade mig när jag hade min senaste mens och jag berättade att jag nu haft mens i över två veckor. Sen frågade jag om han kunde sätta någon nål för att fixa till det..då hummade han bara, men jag tyckte nog att han satte ett par extra nålar!
Eftersom det blev så sen bloggning idag så är jag helt tom i huvudet nu! Så jag avrundar här men är tillbaka imorgon med nya tag ;)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0