Flitens lampa lyser!

Håller på och rensar i våra skåp här hemma! Så mycket skit man har! Iallafall vi ;) Ska nog försöka hitta någon loppmarknad snart där man kan sälja så mycket som möjligt som bara ligger och samlar damm! En del hivar jag ut redan nu!
Annars då? Jo, invägningen imorse gick lite bättre, -300 gram. Så det rör sig långsamt nedåt! Rätt håll iallafall ;)
Ikväll blir det mer qoc au vin! Ska "tvinga" i min karl lite också när han kommer hem så att den tar slut någon gång! Jag har nämligen spanat in ett nytt spännande recept jag vill testa! Lovar att rapportera om det här i bloggen!
Obs!! Jag lovar, det är myyycket godare än det ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, den såg verkligen mysko ut! :-D

2010-10-13 @ 20:19:22
Postat av: Vågen mot plusset

Haha, ja, det ser lixom lila ut, det är rödvinet i grytan som färgar det! ;) Men det ÄR gott!!

2010-10-14 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0