Boktips!

Den här boken ligger just nu på nattduksbordet, jag har hunnit igenom lite mer än halva, väldigt intressant läsning som bekräftar mycket vi LCHF-are redan "vet" ;)
Just nu sitter jag framför datorn i skönast morgonrocken (har några stycken ;)) och slappnar av efter en dag med skola och träning. Träningen gick bra! Blir riktigt peppad när man ser alla smala tjejer i sina träningskläder, tänker att "så där fit ska jag också bli" ;) Fast det jag vill allra mest vet ni ju.. Det är därför jag tränar egentligen, inte för att bli fit...
Middagen är redan avklarad, det blev såklart Bouef Bourgingnon, så god även micrad!
Ska fixa lite skolgrejer nu och sedan blir det tv:n! Bla Biggest Loser Sverige, följer ni det?!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0