Städdag!


Detta har jag ätit till både lunch och middag idag - rostbiff och stekt halloumi. Imorgon behöver jag nog handla ;)


Pust - hela dagen har jag hållt på med städning, sortering och fix här hemma! Men nu är det så fint så fint ;D Nya tvättkorgar ska inhandlas imorgon! Ikeas blåa kassar i all ära men vi behöver riktiga tvättkorgar! Nu har jag mellanlandat i soffan innan det är dags att krya ner i den renbäddade sängen! Imorgon får jag ställa klockan - ska provträna på morgonen på Sats tillsammans med en kompis - bodypump är det vi ska ägna oss åt! Eftersom jag annars "bara" kör gym ska det bli kul med lite omväxling.

Nu kom min karl innanför dörren efter en sen kväll på jobbet så nu ska jag ge honom lite uppmärksamhet! På återseende imorgon hoppas jag! Och godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0