Ris, creme brule och bio!

Gårdagens exotiska middag var väldigt god men ack vad jag gottade mig i kolhydrater! Både ris och creme brulee slank ner! Iof inga stora portioner men nu blir det nya tag känner jag! Delade även på en flaska vin till maten så jag var allt lite lullig när jag kom hem igår, det krävs ju inte så mycket när man inte dricker så ofta! På tal om exotiska saker var passionsfruktsmoussen jag bloggade om igår JÄTTEGOD så den kan jag verkligen rekommendera!

Lördagen verkar inte bjuda på något strålande solsken, iallafall inte utanför mitt fönster!, så jag kurar inomhus en stund till. Sen blir det bio med min darling! Vi ska se den här filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=mWoUgftTj3Y

Hoppas ni har en häärlig lördag!
Vi hörs senare igen hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0