Mot bästkusten!


Mys på ett juligt Liseberg väntar! Bild från petterssonsbuss.se


Så snart bilen är packad så  drar vi iväg till västkusten några dagar! Vi ska bo hos min darlings mamma som brukar längta efter att pyssla om sin son men inte får göra det så ofta då vi bor på den andra kusten! Känns lite läskigt att åka mitt i snöovädret dock men men, jag får köra försiktigt! Sen ska jag träffa en av mina aboslut bästa vänner som tyvärr bor alldeles för långt bort! Vi ska hitta på massa mysigt ihop, jag får rapportera om det sen! Och så ska vi passa på att gå på julmarknad, det är ju första advent på söndag och vad passar då bättre än att insupa julstämningen på Liseberg!?

Hoppas ni har en bra onsdag i kylan! Klä på er ordentligt ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0