Middag ute

Snart ska jag bege mig iväg ut - ska träffa en kompis över en middag på stan! Vi ska äta på en resturang som tydligen har ett kök som inspireras av Vietnam men även av Thailand, Laos, Kambodja och Burma. Blir spännande att se hur det funkar ihop med LCHF ;) Det löser sig på något sätt, jag är förkyld just nu och orkar inte vara riktigt strikt, kanske märks det när jag lagar rödbetor, dessert och allt ;D Även om jag själv inte tycker det är så farligt, jag kommer igen med nya tag när jag är frisk!


Förhoppningsvis blir vi mentalt förflyttade hit under middagen - det är riktigt ruggigt ute nu och jag är väldigt sugen på en resa till värmen!


Hoppas ni får en mysig fredagskväll så hörs vi imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0