Matlagning pågår!

Hej på er! Hoppas ni haft en bra torsdag så här långt! Själv har jag precis kommit hem från gymmet och nu är det full aktivitet i köket! Lagar ugnsomelett med svamp och kokar rödbetor! Äter ni rödbetor föresten eller tycker ni att det blir för mycket kolisar?! Det är inget jag äter jätteofta men har varit så sugen på chevregratinerade rödbetor med ruccola, rostade pinjenötter och lite balsamvinäger så jag svänger ihop det tänkte jag! Och sen måste jag ju göra något smarrigt av alla chevreost som ligger i kylen, 1 kg kom min darling hem med. Har gillar storpack ;D
Bilder och recept kommer lite senare!

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag osvettig kan njuta av middagen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0