IKEA



Ikväll tog jag och en vän en sväng till det blå-gula varuhuset! Vi tänkte att en tisdagkväll nog är bland den lugnaste tiden att åka dit! Och visst, det var inte så trångt som det blir på helgen men vi var långt från ensamma! Vi passade också på att slinka in på resturangen för en middag. Jag hittade ett riktigt schyst LCHF-alternativ; fläskytterfile med bea och rattatouille! Gott! Sen fick jag såklart med mig massor av saker hem också. Värmeljus, batterier, servetter och saker för ca 500kr till ;)

Nu är det snart dags att duna för imorgon ska jag på en jobbintervju(!) så då måste jag ju se pigg och fräsh ut ;) Men vi hörs imorgon igen! Sussa sött!

Lite av innehållet i kassarna! Servetter och en glasflaska med stjärnor passar ju nu till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0