idag ska fettet brännas ;)

Har precis kommit tillbaka från gymmet och sitter nu nyduschad i sängen(!) Snart ska jag göra mig iordning för en tripp ut på stan. Har några ärenden att fixa inför en stor redovisning imorgon, måste bla förbi min killes kontor så att han kan hjälpa mig att printa en sak. Kontoret ligger på andra sidan stan så det blir en bra promenad! För att toppa det hela ska jag på akupunktur också vilket är väldigt avslappnande (= ökar fettförbränningen). Så idag ger jag mig själv VG i fettförbränning haha

På tal om VG så har jag nog inte berättat att jag på fredag den här veckan inte kommer att plugga nåt mer...för då kan jag äntligen ta ut min examen som civil-ekonom ;D Och så fyller jag år på söndag också. Så ni kanske förstår att det kommer att firas lite i helgen. Med måtta förstås ;) Men en skumpa-flaska kommer absolut att öppnas...


Nähä, nu ska jag ta tag i den här dagen! Hoppas ni har en bra måndag ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0