Idag har jag det ganska bra...


Snart väntar en timme av en av dom bästa saker jag vet - massage ;)


Idag har jag hunnit med att äta lunch med en gammal kollega som numera har
blivit en kompis! Vi hann avhandla mycket över grillade kycklingklubbor, fläskarre och revbenspjäll och bearnaisesås plus lite sallad som dekoration! ;) Sen har jag tagit mig en promenad på stan, och passat på att handla inför morgondagens födelsedagsmiddag hos oss. Jag handlade bla en del kolhydrater vilket kändes konstigt, har verkligen vant mig vid att inte handla sådan mat! Men man fyller ju bara år en gång om året och våra gäster och även jag ;) uppskattar nog en potatispure smaksatt med tryffel köpt på en delikatessbutik..huvudatraktionen blir dock chevrebakad lax med gräslökssmörsås och god sallad till. Jag ska inte lägga på ett berg med potatismos på tallriken utan smaka lite. Men efterätten går inte av för hackor så den njuter jag nog av fullt ut. Bilder på härligheterna kommer imorgon eller på söndag!

Snart ska jag somsagt iväg och njuta av att bli knådad och efter det väntar myskväll hemma hos en vän!
Hoppas ni har en härlig fredag! Äntligen helg ;)
Later aligators!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0